Як аналізувати історичний документ?


Робота з документомодин з видів діяльності вчителя й учнів у процесі навчання історії. Дослідження історичних джерел може відбуватися різними шляхами, які, відповідно, вимагають використання різних видів лабораторно-практичних (дослідницьких) робіт.

Під час аналізу джерела знайдіть відповідь на запитання:
1.    Хто? Хто зробив чи написав це? Яку посаду він/вона обіймає, яке займає становище?
2.    Що? Про що воно нам розповідає? Про що воно нам не розповідає?
3.    Коли? Коли це було написано? Який історичний контекст? Які особливості того періоду або ідеї могли вплинути на автора?
4.    Де? Де ці події мали місце або чого вони стосуються?
5.    Чому? Чому це було зроблено чи написано? Чи існувала якась конкретна причина? Чи можна розкрити цю причину шляхом читання між рядків:
1)   визначення, на яку аудиторію розрахована робота;
2)   аналізу мови та стилю, які були використані у роботі?
Як? Яким чином воно було побудоване чи зведене разом? Як його можна порівняти з іншими доступними джерелами?

Немає коментарів:

Дописати коментар